ابزار رایگان وبلاگ

افزایش چند برابری سرعت ماین با کریپتو تب بروزر CryptoTab Browser :: My Bitcoin

افزایش چند برابری سرعت ماین با کریپتو تب بروزر CryptoTab Browser

آپدیت شد!

افزایش 8 برابری سرعت ماین بیت کوین با CryptoTab Browser

اپدیتی که اخیرا سایت کریپتو تب اراعه داده سرعت ماینینگ رو 8 برابر کرده(نسبت به نسخه قبل که پلاگین بود)!کمتر از سی پی یوتون کار بکشید و بیشتر بیت کوین کسب کنید...
اگر قبلا در "افزونه کریپتو تب" مقداری بیت کوین ماین کردید و نمیخواهید از صفر شروع کنین نگران نباشید فقط کافیست از طریق این برنامه همانند قبلی وارد اکانت خود بشید و بیت کوین های ماین شده تا کنون را دریافت کنید!!
 

برای دانلود کریپتوتب تیفلرشکن نیاز است لطفا روی مرورگر مورد نظر خود کلیک کنید

Firefox - chrome - opera



منبع: mybitcoin.blog.ir

برای دانلود کریپتوتب تیفلرشکن نیاز است لطفا روی مرورگر مورد نظر خود کلیک کنید

Firefox - chrome - opera



منبع: mybitcoin.blog.ir

جهت دانلود کلیک کنید

اگر از این مطلب استفاده کردید لطفا مارا حمایت کنید:
علی
سلام چطور میشه کسی را که با کریپتو تب کار میکنه و مقداری هم استخراج داره را زیر مجموعه خودم کنم

شدنی نیست همچین کاری عزیزم

vk 2022
Thɑnks for finalⅼy talking about >افزایش
چند برابری سرعت ماین با کریپتو تب بروزر CryptoTab Вrowser :: My Bitcoin
ALI
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.این برنامه کریپتو تب واقعی است و بدون هیچ هزینه ای بیت کوین استخراج کنید و درآمد داشته باشید بدون اینکه هزینه ای کنید لینک دانلود کریپتو تب (criptotab) برای کامپیوتر را براتون میزارم اما در هنگام دانلود و نصب فیلتر شکن کامپیوتر را روشن کنید و در هنگام استخراج فیلتر شکن کامپیوتر را خاموش کنید.***** **** **** ******
*************************************
شایان
سلام وقت بخیر .برای هر سیستم یه ایمیل جدید وارد کنم؟

ایمیل ها یکسان نباشند بهتره؟

بله همه رو زیر مجموعه هم بکنید

سامان
با سلام.ببخشید هر چقدر لپتاب قویی تر باشد با سرعت بیشتری استخراج میشود؟

بله

ارین عبدالهیان
سلام من الان ۵۰ دلار پول نقد دارم چجوری میتونم این رو داخل این برنامه بریزم و سرمایم افزایش بدم

میتونید افزونه های جانبی افازایش سرعت رو خریداری کنید و یا از طریق گوگل پلی از خود کریپتوتب پلن افزایش سرعت بخرید

آرشام
سلام من نمیخوام با این برنامه ماین کنم و فقط میخوام سرچ هامو توش بزنم به جای گوگل یا یاهو...خواستم ببینم آیا بدون ماینینگ بازم از سرعت کامپیوترم کم میشه یانه؟؟واینکه بدون ماینینگ آیا میشه چیزی بیت کویین کسب کرد ؟؟؟درضمن زیرمجموعه هم دارم

نه کم نمیشه از سرعتت

رویا
سلام
میخواستم بدونم چجوری زیر مجموعه فعال کنم

هرکسی با لینک شما برنامه رو نصب کنه زیر مجموعه شما میشه

Mohammad
برای فروش حتما باید کیف پول داشته باشم؟
چطوری بسازم؟

نیازی نیست . توی صرافی ثبت نام کنید خودشون بهت کیف پول میدن میتونی توی گوگل سرچ کنی اموزش خرید و فروش بیتکوین

علی
سلام و عرضه ادب و خسته نباشید ببخشید سوال داشتم این برنامه بد ی مدت مثلا ی ماه سی پی یو و یا کارت گرافیک رو فرسوده و یا خراب و یا عمرشو کم نمیکنه؟
بستگی ب سیستم داره گرافیک چهار دارم رم هشت سی پی یو چهار هسته ای
ممنون میشم جواب بدید

اگه به صورت مداوم باشه بله ممکنه اسیب بزنه . با مدیریت ماین کنید مشکلی پیش نمیاد

Kinge_max
این اپ فیلتر شکن هم میخواد

برای دانلود بله ولی برای ماین خیر

امیرحسین
آقا برای ماین از طریق کریپتوتب باید آنلاین باشی و بری داخل برنامه ی کریپتوتب یا فقط آنلاین باشی بسه🤔🤔🤔🤔🤔

باید نت داشته باشی و داخل مرورگر باشی

فراز
سلام خسته نباشی ببخشید من رو گوشیم نصب برنامه شنیدم بعد یک ماه گوشی میسوزه ایا این صحت داره؟ بعد سرعت رویه کامپیوتر بیشتر میشه ایا؟ ممنون

گوشی رو میسوزونه؟ خیر
سرعت هم روی کامپیوتر بیشتره

بهمن
سلام برنامه کریپتوتب میتونه از یه پردازنده ۳۲ هسته ای به صورت کامل از تمام هسته ها استفاده کنه؟
این برنامه در نهایت از چند هسته پشتیبانی میکنه؟
محمد
سلام.من ۴ تا لب تاب دارم.آیا این ۴ تا لب تاب رو به یک جیمیل وصل کنم بیت کوین بیشتری استخراج میکنم؟ یا اینارو زیرمجموعه هم بکنم؟
خیلی ممنون

اگه زیرمجموعه هم بکنید بهتره

‪Vahid Orand‬‏
سلام،الان مدت شش ماهه که ماینینگ رو نصب کردم،از روزهای اول با احتیاط سرعت دستگاه رو با پرداخت هر ماه 3دلار و15 دلار به 2 برابر یا 10 برابر رساندم، امروز برای شارژ مجددهزینه برای سه دستگاه زیر مجموعه وخودم 46 دلار پرداخت کردم ولی متاسفانه فقط برای خودم فعال شده و زیر مجموعه هام با سرعت قبلی کار میکنند.ایا اطلاعی دارید چطور میتونم این افزایش سرعت رو برای زیر مجموعه هام هم اعمال کنم .ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

اطلاعی ندارم با پشتیبانی کریپتوتب تماس بگیرید

داود تهرانی
سلام با سرعت 5000 هزار تا ماین کنی و احیانا نتونی زیر مجموعه بگیری چقد زمان میبره حداقل نصف بیت کویین برسی ک بفروشی؟

اطلاع دقیقی ندارم  ولی کار نشد نداره

مریم
سلام من حدود ده روز سیستمم ام روشنه با سرعت 4000
این اندازه ماین زده 0.000030121567
این عدد یعنی چقد ماین چطور محاسبه میشه؟چند دلار میشه تقرییا

پایین این عدد توی کریپتوتب یه چیزی وجود داره به اسم balance و اونجا مقدار دقیق این رقم به دلار رو نوشته

ازمان
سلام محاسبه ربع بیت کویین یا نصفش چطوره؟این امکان در این برنامه وجود داره مثلا ب ربع برسی و بتونی بفروشی یا باید کامل کنی تا امکان فروش باشه

شما حتی میتونید یک هزارم بیتکوین هم که رسیدید بفروشید مشکلی نداره لازم نیست حتما ۱بیتکوین کامل بشه

امیر
سلام خسته نباشید
بیخشید اگ لب تاب 4 یا 5 روزی پشت سر هم روشن باشه و بعد ی روز خاموشش کنم مشکلی پیش میاد یا نه؟جایی گذاشته ک خیلی خنک و سرد هستش

خیر مشکلی پیش نمیاد

سعیده
سلام.من برنامه رو دانلود کردم ولی میزنه با موفقیت نصب شد ولی بعد صفحه سفید و سیاه میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

لطفاً مدل دستگاه خودتون رو بنویسید و بگویید قبلا نصب کردید این برنامه رو؟ کارت گرافیک شما سالمه؟

مهران
سلام خسته نباشید ی سوال داشتم اگ واقعا اون عدد پشت اعشار یک بشه بیت کویین میده؟صحت داره یا فقط حرفه؟کسی تونسته با این برنامه کرپتوتب بیت کویین بدست بیاره؟ ممنونم

صد در صد . توی یوتیوب سرچ کنید ″بالاره یه بیتکوین شد″ ، ویدیو هارو ببینید که با این برنامه یک بیتکوین ماین کرده بودن

محمدنور
سلام مرسی بابت پاسخگویی خوبتان.ی سوالی داشتم در مورد اینکه دستگاه ماینر رو میشع ب برنامه کرپتوتب اعمال کرد؟اصلا امکان همچنین کاری وجود داره و داره چقد رو سرعت تاثیر داره

سلام . چرا دروغ بگم اطلاع دقیقی ندارم ولی میدونم دستگاه ماینر به خوبی میتونه ماین کنه و نیازی به کریپتوتب نیست . کریپتوتب برای ماین با کامپیوتر خانگی طراحی شده

محمدنور
سلام خسته نباشید تشکر بابت سایت خوبتون ببخشید ی سیستم با رم 6 گیگ و گرافیک 4 گیگ و سی پی دی دی ار 3 مدل 2020
سرعت 1000 میتونه بزنه؟و چطور میتونم ماین رو ب کیف پول انتقال بدم اگ میشه لطفا ب ایمیلم بفرستید

متاسفانه محاسبه هش ریت از دست من مقدور نیست چون به عوامل خیلی زیادی بستگی داره . برای انتقال به کیف پولتون روی withdraw کلیک کنید و در صفحه ای که باز میشه آدرس کیف پول مقصد و مبلغ مورد نظر خودتونو وارد میکنید . بعد از این مرحله یک ایمیل تایید برای شما میاد که باید واردش بشید و روی لینک دریافت شده کلیک کنید و در نهایت بعد از یک الی دو روز به حساب شما واریز خواهد شد

محمود
سلام من خیلی وقته ماین نکرده بودم اما بعداز مدتی باز از اول شروع کردم توی لپتاب جیمیلمو زدم وارد میشه اما میزارم روی مکث هیچ اعدادی پیدا نمیشن یا ماین نمیکنه حتی گوشیمم که میزارم اصلا برای شروع آف یا مکث نداره میشه راهنمایی کنید مشکل از برنامه است یا از کجاست؟

مشکل از برنامست

مهرداد
سلام دوست عزیز
من میخواستم بدونم میشه از یک جی میلی که دارم هم باهاش سیستم سرکار ماین کنم و شبها هم اومدم خوبه با همون اکانت از سیستم خونه ماین کنم امکانش هست
با تغییر آی پی مسئله ای پیش نمیاد؟

خیر مسعله ای پیش نمیاد نگران نباشید میتونید با خیال راحت ماین کنید

Dariush
سلام خسته نباشید من سرعتم 2700 هاش هست یه سوال داشتم اگر من یه بیت کوین جمع کنم حتما قیمت یه بیت کوین رو بهم میده یا هر چی تو قسمت approx زده اخه به نظر میاد تا اون موقع خیلی بشع 4 دلار بشه اخه الان0.000058 تا جمع کردم یه دلارم نشده

درست متوجه سوال شما نشدم ولی اون مبلغی که به صورت دلار به شما نشون میده مقداری که شما ماین کردین به دلار در همون ساعت هستش . ممکنه یک ساعت دیگه اون مقدار از ۱ دلار به ۱ دلار و ۲۰۰ تغییر پیدا کنه که طبیعی هستش چون بیتکوین بالا می‌ره . سرعت ماین شما نسبتا بد نیست و میتونید بالاتر هم ببرید

مهدی
سلام
اقا برای برداشت باید لاگ این کنیم
اخه چیزیی مبنی بر ارسال وجود نداره

حتما لازم به لاگین نیست . با زدن گذینه withdraw میتونید برداشت کنید

faramarz
سلام من الان دو روزه دارم از برنامه استفاده میکنم سرعت هش لب تاب هم ۳۰۰ ولی انگار نه انگار دو روزه ۲۴ بیت کویین داده همشم صحفه باز بوده
بخاطر ضعیفی اینترنت هم میشه
پریان
سلام مبلغ رو چه جوری باید وارد کنیم من تعداد بیتکوبن که داشتم مثلا 0.0085روزدم خطا دادمیگه حداقل باید 0.3تا داشته باشی تا بتونی برداشت کنی
پریان
سلام همون مرحله که فرمودید برای برداشت باید مبلغ وادرس ..وارد کنم همه ی مرحله رو رفتم ولی خطا میده قرمز رنگ نوشته 0.3تا باید بیتکوین داشته باشی میشه لطفا راهنمایی کنید

شما از اورنج استفاده میکنی . اگه درست بگم شما نمیتونی ماین کنی و فقط میتونی زیر مجموعه بگیری
اگه اینجوریه باید دوباره نصب کنید

Faramarz
سلا من تو سایت کریپتو تب ثبت نام کردم اما الان وقتی میدی داخل برنامه بالا نوشته بعد از یک روز معدن فعال میشود ولی بعد یک روز هم این اتفاق نیفتاد

حتما اشتباه ترجمه کردید و مشابه این مشکل رو نداشتیم تاحالا که بتونم کمکتون کنم

nugget
Ⲛow I am ɡoing away to Ԁo my bгeakfast, afterward һaving my breakfast coming yet aցain to rеad additional news.
پریان
چه جوری میشه 0.00001رو برداشت کرد ؟
اخه میگن باید 3.0000تا باشه تا بشه برداشت کرد اینم اونقدر زیاده که تا یه سال نمیشه به این میزان رسوند
طریقه برداشت رو میفرمایید ممنون میشم

اشتباه به عرضتون رسوندن ، اگه اینجوری بود هیچکس سراغ بست کوین نمیومد ، شما برای برداشت از کریپتوتب روی withdraw کلیک میکنید اونجا مبغل رو انتخاب میکنید و والت آدرس میدین واریز میشه

پریان
سلام من روزی بیشتر از هفت تا نمیتونم رول بزنم همه اینجورن؟
بعد باید چند تا داشته باشم تا بتونم برداشت کنم ؟
لطفا جواب بدید من الان چند وقته درگیرشم. ممنونم

حداقل میزان برداشت در این برنامه انقدر پایین است که تقریبا هر روز امکان براشت رو دارید
حداقل میزان برداشت 0.00001 BTC میباشد
اگه سرعت ماینتون کمه این برنامه رو به شما پیشنهاد میکنم
برنامه افزایش سرعت ماین کریپتوتب

ناشناس
عالییه ، مرسی مرسی مرسی ، تو این یک سالی که با برنامه کار کردم ۴۸۰ دلار در آوردم که با دلار ۲۰ تومن میشه نزدیک ده ملیون⁦❤️⁩⁦❤️😎

موفق باشید 

Mahsa
من تازه وارد این خطا شدم اطلاعات کافی ندارم ایا این برنامع واقعیه
کسی تا حالا برداشت داشته
خواهش میکنم راستشو بگید

کاربرهای سایت امکان ریپلی کردن و پاسخ دادن به نظر شمارو ندارند ولی میتونید با نظراتی که قبلا گذاشتن و در اینده میذارن از صحت ماجرا باخبر بشید

همچنین با سرچ در گوگل و دیدن کلیپ های متفاوت بیشتر با این برنامه اشنا بشید

برای تماشای یک نمونه از این کلیپ ها کلیک کنید

Armin
سلام
من با گوشی و لپ تاپ ،یه حساب جیمیل را شروع به ماین کردم
اما برای هر دستگاه یک حساب جداگانه رو داره ماین میکنه
چگونه میتوانم هر ۲ دستگاه را با هم هماهنگ کنم ک حساب اولم رو ماین کنه؟

اگه به یک جیمیل متصل باشه که مشکلی نیست با یک اکانت ماین میشه

Alireza
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان این برنامه کاملا واقعی است همانطور که دوستان عزیز در وبلاگشون توضیح دادن از طریق این لینک این برنامه رو دانلود کنید*************************************
علی شریفی
سلام.بعد از اینکه برناکه رو خریدم میتونم روی هر دوتا سیستمم روشنش کنم؟
من همین الان روی سیستم ضعیفم 200 و روی سیستم قویم 2500 یا نزدیم 3000 تا سرعت دارم .
میشه بگید حدودا 2500 به چند تغییر میکنه. یعنی بعد 10 برابر کردن به 25هزار میرسه؟
و اینکه چند دقیقه بعد پرداخت لینک ارسال میشه؟
لطفت جواب بدید ادمین .منتظر هستم.

سلام بله امکانش هست
نمیتونم محاسبه کنم چون قطعا اشتباه در میاد بستگی به سیستمتون داره
درجا بعد پرداخت وارد لینک دانلود میشید

احسان
سلام خسته نباشد در چند ماه میتونیم ۱بیت کوین استخراج کنیم وروش های که بتونیم سریع تر ۱بیتکوین استخراج کنیم رابگید ممنون میشم
فرشید
سلام
ویندوز 10 کریپتو رو خودش آن اینستال کرد و اجازه دوباره نصبش رو هم نمیده
چیکار باس بکنم؟؟
لطفا زود جواب بدین ممنونم

اطلاعی ندارم

فرشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
من یه چند سالی که با این چیزا سروکار دارم
خیلی از راه ها رو هم رفتم
خواستم بهتون بگم تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
تنها کاری که باید انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین گه فکر نمیکنم زیاد باشه
من الان چیزی حدود 250 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر ماه چیزی حدود 40 میلیون بدست میارم
اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده.
*************************************** از این لینک میتونین ثبت نام کنین و شروع به استخراج و همزمان میتونیم زیرمجموعه هم بشیم
سود 2 طرفه
زهرا
سلام برای کار با گوشی بین اندروید( pro)و(بیسیک )کدوم رو باید دانلود کنیم؟؟در مورد کیف پول بلکچین برا برداشت مشکلی ایجاد نمیشه؟؟؟

من pro رو پیشنهاد میدم
بلاکچین هم مشکلی نداره

زهرا
سلام اگر بخاهیم با گوشی کار کنیم در سایتکریپتو تب بین browser بیسیک و پرو(pro) کدوم بهتر هست برای دانلود؟ و ایننکه در کیف پوله بلکچین برا برداشت به مشکل بر نمیخوریم؟مر30

پرو رو پیشنهاد میدم

Alireza
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خدمت همه دوستان عزیز
من یه چند سالی که با این چیزا سروکار دارم
خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین گه فکر نمیکنم زیاد باشه
من الان چیزی حدود 250 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر 4 ماه چیزی حدود 30 میلیون از این مرورگر بدست میارم
اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده.***************************************همین حالا پولدار شو

منبع: mybitcoin.blog.ir
ناشناس
سلام
من مشخصات سیستمم اینه با هش 7000

Ram : 16 gig
CPU: gtx 1050ti
Cpu : and ryzen 5 2600

این سیستم تا چند وقت با 12 ساعت روشن موندن در هر روز به یک بیت کوین میرسه؟
Manhood
سلام اقا من برنامه کریپتو رو حذف کردم وبا جمیلم سینک بود حالا بعد دانلود مجدد چکار کنم که به اعداد اولم برسم چون نصبش کردم و جمیلم هم سینک کردم باش ولی از صفر داره شروع میکنه استخراج اولیم نیومد چکار کنم

احتمالا اشتباهی رخ داده یا ایمیل رو اشتباه وارد کردید یا اکانت قبلی سینک نشده بوده به این ایمیل

Erfan hashemzhi
سلام من با لپ تاپم دارم استخراج میکنم و باطریشو در اوردم و یه سرع داره ماین میکنه وقتی صفحه کریپتو روی سرچ هایی است که انجام دادم سرعت ماینم یا همون عدد هش میره روی ۱۱۰۰ ولی وقتی میام روی اون قمست ک ببینم چقد ماین کردم هود به خود کم میشه اما وقتی روی صفحه های سرچ هستم میره بالا و این ک میخاستم بدونم مصرف برق رو بالا میبره؟ و اگر با لپ تاپ مک بوک پرو core i9 بزنم چقد زمان میبره یدونه استخراج کنم؟
این لپ تاپم core i7 هستش با کارت گرافیک ۴ چند ماهه یدونه بهت میده لطفا جواب بدید ممنون

حساب و کتابش پای خودتون ، ولی در مورد موضوع اول باید بگم که وقتی از مرورگر استفاده کنی و همزمان با ماین به فعالیت داخل وبسایت های مختلف انجام بدین سرعت ماین خیلی بیشتر از قبل میشه . وبگردی کنین و بیشتر به درآمد برسین...

امیرحسین زمانی
اسکریپ دارید؟
hassan
این سایت فوق العاده هستش امتحانش کنید
https://get.cryptobrowser.site/11834446
من که ازش راضی هستم
آرمین
سلام وقت بخیر
وقتی میخوام کریپتو تب رو نصب کنم ارور آپدیت میده میشه لطفا راهنمایی کنین
مهرشاد
سلام خدمت همه دوستان عزیز
من یه چند سالی که با این چیزا سروکار دارم
خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین گه فکر نمیکنم زیاد باشه
من الان چیزی حدود 250 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر 4 ماه چیزی حدود 30 میلیون از این مرورگر بدست میارم
اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده.
https://get.cryptobrowser.site/10996124 همین حالا پولدار شو
mohammad
سلام برنامه کریپتوپ راازقبلا نصب کردم وبعداز یک هفته پاکش کردم وبعداز دوماه میخوام دانلوداز گوگل پلیر نصب کنم پیام میده این برنامه درگوشی شماسازگاری ندارد لطفا راهنماییم کنید تابتونم مجددا نصبش کنم

مدل گوشی خودتونو می‌گفتیم که متوجه بشیم نسخه ی جدید کریپتو روی گوشی شمع جواب میده یا نه . به هر حال من پیشنهاد میکنم مراحل زیر رو انجام بدید شاید مشکل از تحریم های گوگل باشه:

برید داخل تنظیمات و در قسمت app نرم افزار گوگل استور رو پیدا کنید و clear data بزنید . فیلترشکن روشن کنید و دوباره وارد گوگل استور بشید و تست کنید
اگه جواب نداد ممکنه مشکل از قدیمی بودن اندروید شما باشه. نتیجه رو ارسال کنید تا راه حل جدید بدم

متین
باسلام و خدا قوت
این نرم افزار کرپ تو تپ چرا فقط 3 تا گزینه ی max و min و off داره این با سیستم من اصلا جور در نمیاد اگه ورژنی هست که این قابلت رو نداره و میتونم هر طوری که خواستمش تنظیم بکنم خواهشا لینک شو زیر همین پست بزارید ممنون

این سه گذینه در هر سیستم طبق توانایی اون سیستم متفاوت میباشد
مثلا من وقتی با سیستم خودم روی max میذارم با سرعت ماینگین 3000 هزار هش ریت میره ولی شاید دوسته من روی همین حالت توی سیستم خودش بیشتر از 50 هش ریت براش ماین نکنه
من توصیه میکنم همیشه از اخرین نسخه ی کریپتوتب استفاده کنید

Mohadese
سلام خسته نباشین.من هرکاری کردم برنامه اش تولبتاپ نصب نشدوروگوشی نصبیدم.کیف پول بلکچینونصب کردم وایمیلموزدم واوناازمن خواستن ک برم ایمیلمونگاکنم تاخبرفعالسازی اونجابیادوبازبیام توبلکچین وگزینه این ایمیل برای من است روبزنم.ولی ایمیل واسم اومدووقتی میام بلکچین کلمه ایمیل متعلق ب من است نمیاد.چیکارکنم؟
احمد
سلام من این برنامه رو قبلا دانلود کردم ولی بدون فیلتر شکن وارد شدم و بدون فیلتر شکن نصب کردمو همچنین بدون فیلتر شکن ماین کردم مقداری الان من به این کار ادامه بدم یا یه اکانت دیگه کلان با فیلتر شکن بسازم ؟ :|

نیاز به ساخت اکانت نیست مگه اینکه کریپتوتب به شما اخطار داده باشه یا اکانت شما رو مسدود کرده باشه

farzin
سلام میخاستم بدونم از کجا باید بفهمم نرم افزار cryptptab از کل قدرت cpu استفاده میکنه؟؟
چون اخه سیستمم بروزه ولی سرعت ماینم از 50 بالاتر نمیره
ممنون میشم راهنماییم کنید

از تسک منیجر میتونید درصد که برنامه از سی پی یوتون اشغال کرده را مدیریت کنید

سعید
سلام. اونی که من دانلود کردم اصلا این شکلی نیست.(این تصویر : http://s3.picofile.com/file/8374854326/01.jpg)
بخش ماینینگش فقط on و off داره، چیزی به اسم max نداره. یا خاموش یا روشن.
سرعت ماین هم خیلی خیلی پایینه، حساب کردم با همین منوال و بدون زیرمجموعه، حدود 3 میلیارد روز دیگه یک بیت کوین خواهم داشت، که البته تا اون موقع 7تا کفن پوسوندم 😅

لینک دانلود از سایت خود کریپتوتب در انتهای همین پست قرار دارد لطفا از سایت معتبر دانلود نمایید

حمید ملکی زاده
سلام . شما اسکریپ هم دارید؟
mohmmad
سلام
من می خواستم بدونم با این وضعبت سیستمم ماهی چقدر در میارم
CPU: Intel Pentium G630
Ram : 4
Graphics : 2
سرعت ماین کردنم Hs 25 ثابت چقدر ماهانه در میاد زیر مجموعه ندارم و 24 ساعته روشن؟؟
سه روزه 1346370 0.00000 استخراج کردم

سیستمم چه جوری باشه سرعت ماین کردنم به Hs 800 برسه؟؟ و با سرعت 800 Hs چقدر ماهانه در میاد بدون زیر مجموعه و 24 ساعته روشن

و چند دونه سایت بهترین ها رو برام معرفی کنید
1.برای کیف پول
2.صرافی با کارمزد کم
اموزش ها رو اگه دارید لینکش رو بزارید
ممنونم به سوالاتم جواب بدید

برای اینکه بفهمی چه سیستمی برای ماین هستش ما یه مطلب در این زمینه منتشر کردیم که میتونی با کلیک رو لینک زیر ببینینش

http://mybitcoin.blog.ir/post/31
کیف پول این ادرس:
https://www.blockchain.com
صرافی با کارمز بسیار پایین:
http://mybitcoin.blog.ir/post/46

AHS
سلام من این نرم افزار رو دارم ولی نمی دونم چرا موقع کار با نرم افزار فقط ۸ تا ۱۰ درصد از CPU لب تاپ استفاده میشه و این ۲۵ تا ۳۰ هش بهم میده چرا این طوریه چرا نمی تونه بیشتر از CPU کار بکشه ممنون میشم جواب بدید؟
Adineh
لب تابم خاموش می شه دایما، به خاطر نصب کریپتو، اگه پاکش کنم لب تاب بر می گرده به حالت عادی یا خیر؟

مشکل شما مربوط به کریپتوتب نمیشه چون کریپتوتب یه مرورگر ساده هستش و تو سیستم روشن و خاموش نقش و دسترسی نداره . شما برنامه رو به ایمیلتون وصل کنید و بعد پاک کنین اگه مشکلتون حل شد اطلاع بدین که بگم مشکل رو رفع کنن

amngod
برای سرعت بخشیدن به ماین کردن باید چیکار کنم؟

سیستم رو بهینه کنین / برنامه اضافه باز نکنید / اگر لبتاب دارید هنگام شارژ اینکار را انجام دهید / در نهایت رفرال گیری کنید

احمد
من میخوام لبت تاب بگیرم فقط بگین چه لب تابی بگیرم لطفا راهنمایی کنید هرچقدرم هزینش بالا باشه مشکلی نیس

برای ماین؟ راجب سبستم ماین اطلاعات کافی گذاشتم مطالعه کن ولی لبتاب پیشنهاد نمیشه

Zpking
سلام گرافیکم ۴ سی پی یو کرای سون 7500سرعت ماینم هم ۱۰۰هش بر ثانیس با گوشی هم روی همین اکانت با سرعت ۲۰ دارم ماین میکنم بدون زیر مجموعه چقدر طول میکشه تا یه بیت کوین استخراج بشه؟لطفا پاسخ بدید
javad
سلام خدمت شما
ببخشید سوالی داشتم ازتون
اینکه وقتی جیمیل رو وارد میکنم خطا میده و میگه بعداا امتحان کنید حالا چن بار امتحان کردم وچنتاایمیلم زدم بازم همون خطار ومیده لطفا راهنمایی کنید
ahmad
با عرض سلام خدمت ادمین محترم.
من از ۳ تا PC دارم استخراج کنم. بعد از جمع کردن مقداری بت کوین در هرکدوم تصمیم گرفتم به حساب توییتر خودم متصل کنم که ذخیره بشه. سیستم اول رو متصل کردم. دوم رو به همون توییتر مشترک وصل کردم و ازم خواست که سینک کنم و انجام دادم و بیت کوین های ۲تا سیستم سینک شد. اما سیستم سوم که حدود 0.004 بیت کوین داشتم رو وقتی حواستم توییتر خودمو متصل کنم ازم سینک نخواست و بت کوین های قبلی رو فقط آورد بالا و مال این سیستم رو سینک نکرد. الان نمیدونم چیکار کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

دوست عزیز پیشنهاد میشه هر سیستم رو به یه حساب توییتر یا ... متصل کنید.در صورتی که بیش از 1 سیستم کریپتو به 1 اکانت کانکت بشه بعدا برای لوگین دچار اختلال میشین.حتما بعد از پیوند حساب ها با یک سیستم دیگه قبل از خروج کریپتو از سیستم اصلی تست کنید که پیوند درست بوده باشه . موفق باشین

سعید
سلام و تشکر بابت همراهیتون
میخواستم بدونم و سرعت حدود 1000h/s برای ماین سرعت خوبیه...!؟

بله . اکثر کاربرای ایرانی با هش ریت کمتر از این کار میکنن

ali
سلام خسته نباشین کیسه من الان 0.00000091 تا ماین کرده میخاستم بدونم با افزایش مقدار اعداد سرعت ماین پایین میاد یا اگه با این سرعتی که داره پیش بره با برنامه ریزی من جور در میاد

نه معمولا پایین نمیاد

ramin
سلام میخواستم کریپتو تب قدیمی رو دانلود کنم اخه این چدیده اصلا سرعت نداره. لینگ قبلی بزارید لطفا

لینک قبلی که نیست چون برای دانلود کریپتوتب از سایتش فقط یه ادرس هست واسه دانلود که اونم الان اخرین نسخشه . فایلشم ندارم برای خودم اپدیتشه ولی تو سایتای قدیمی بگردی پیدا میشه اگه دانلود با لینک مستقیم گذاشته باشن . من بعید میدونم سرعتش بخاطره برنامه کم شده باشه چون برای من تغییری نکرده احتمالا بخاطر سبستمته

elika
سلام.سیستم 17تا19هش کار میکنه.
چقدر طول 100میلیون ساتوشی استخراج کنم بدون خاموش کردن سیستمم
mehrdad
سلام وقت بخیر
می خواستم یه راهنمایی بگیر در مورد عضو گیری
من دو سه تا عضو دارم که چند ین بار واسه عضو گیری امتجان کردم ولی متاسفانه تو قسمت رفیال هام نیومده . در صورتی که عضو های دیگه من در عرض چند دقیقه ریف شدن . لطفا راهنمایی کنید . در ضمن این اعضا خودشون اول شروع به ماین کرده بودن الان می خوام که عضو شون کنم

اگه قبلا عضو شده بودند دیگه نمیتونید رفراله خودتون بکنید

حامد
سلام و خسته نباشید
یه کمکی میخاستم از تمام دوستان
من حدود دو ماهی میشه CryptoTab Browser رو نصب کردم بعد از حدود ۱ ماه فهمیدم در اثر بازدید از وب سایتها تماشای انلاین فیلمو غیره نرم افزار CryptoTab Browserهر روز شاید بیشتر از ۱۳۰ میلیون امتیاز میده تصمیم گرفتم سیستممو ارتقا بدم حدود ۱۵ میلیون خرج سیستم کردم الان ۲۰ روزی میشه سیستم جدید راه انداختم نرم افزارو نصب کردم لوگین شدم از اکانت قبلی جز ۲ روز اول که برام کار کرد امتیاز روزانمو داد حدود ۲۵۰ میلیون دیگه الان شاید ۲۰ روز میشه که چیزی نمیده جز همون امتیاز سرانه که CryptoTab Browser باز باشه شاید طی ۲۴ ساعت ۱۰ میلیون نشه ممنون میشم دوستان با تجربه یکی کمکم کنه

مدیریت عزیز شمامم کمک کنید سپاس گزارم ازتون
رضا
سلام وقت بخیر
من یک نسخه قدیمی از برنامه کریپتو تب داشتم و هر روز چند ساعت ماین می کردم و هش دستگاه روی 27 و بالاتر می رفت ولی از وقتی که نسخه جدید را نصب کردم سرعت هش روی 15 تا 17 متغییر است و مقداری که قبلا ماین می کرد به نصف رسیده است
فرق نسخه جدید با قدیم چی هستش و کدام بهتر است ؟
و آیا برنامه ای است که بتونه سرعت ماین کردن را افزایش بده مثل بوستر (booster)
و آیا نسخه های قدیمی تر سرعت ماین کردن بیشتری داشتند که به مرور زمان نسخه های جدید تر سرعت را کم کرده اند

اینکه سرعت ماین با اپدیت کردن برنامه کاهش پیدا کنه چیز عجیبیه و تقریبا میشه گفت خنده دار . اپدیت ها برای بهبود عملکردن نه بدتر کردن وضعیت . احتمالا سرعت سیستم شما بخاطر چیز دیگه ای پایین اومده میتونید از task maneger برسی کنید.برنامه ای هم برای افزایش سرعت ماین به اون شکلی که فکر میکنید خیر نیست ولی برای سرعت سیستم چندین برنامه در اینترنت پیدا میشه که البته من تست نکردم

سام
ایا نرم افزار یا برنامه خاصی هست که سرعت ماینشو افزایش بده؟

سرعت ماین چون وابسته به سی پی یو و کارت گرافیکتون هستش میتونین از برنامه هایی استفاده کنین که کارشون سرعت بخشیدن به این ها هستش یا برنامه هایی که بهینه سازی میکنه استفاده از این هارو استفاده کنین . موقع ماین همه برنامه هایی که نیاز ندارید (حتی اون هایی که تو پس زمینه بازند و شما نمیبینید) رو ببندید

Fatimah
من با گوشی دارم استخراج میکنم آخه سیستم خانگی ندارم با گوشی هم خیلی کند استخراج میکنه چیکار کنم سرعتش با گوشی بالاتر بره😔

پیشنهاد میکنم با گوشی زیاد وقتتونو صرف ماین نکنید . بهتره با اکانتی که دارید زیر مجموعه گیری بکنید بعد از اینکه به سود رسیدید میتونید با اون یک سیستم برای ماین ببندید.اگر لازم شذ نصف هزینه ای که الان قراره صرف خرید سیستم کنید رو صرف تبلیغات کنید(با کسی که اینکارست و زیر مجموعه های بالایی داره صحبت کنید و خودتون اقدامی نکنید خودسرانه)
مطمعنن اگه خوب تبلیغات کنید بعد چند ماه پول خودتون جبران و بعد از اون میتونید هزینه خرید سیستم را جمع اوری کنید

محسن
سلام خسته نباشین . یه سوال داشتم . الان من ویندوز رو عوض کردم الان میخوام برم استخراج کنم با جمیلم لاگین میشم ولی اونایی که استخراج کردم رو نشون نمیده

شاید قبل از عوض کردن ویندوز شما لوگین نکرده بودید . مطمعن بشید که ایمیلی که الان لوگین میکنید همون ایمیلی هست که قبلا لوگین کردید . در اخر اگه میکشلتون حل نشد با ایمیل کریپتوتب تماس بگیرین و گزارش بدین تا خودشون حل کنند
support@cryptobrowser.site

ali
slm. mn az har sayti mikham kriptto ro download knm nmishe.chkar bayd kard??
hoda
سلام.ببخشید لپتاپ من i5هست.اما سرعت ماینم در بیتکوین نهایتا 15

چیکار کنم؟
تو رو خدا راه بدین بهم

سلام.فقط مربوط به سی پی یو نیست و گافیکم تاثییر زیادی داره . ولی احتمالا مشکل از جای دیگست . احتمال اینکه یک بدافزار روی سیستم شما باشه و در حال سو استفاده از سیستمون باشه هست.
بدون اینکه شما بدونید این ویروس از سیستم شما برای ماین استفاده میکنه و به همین دلیل هش ریت شما پایین میاد . از تسک منیجر برسی کنید کارکرد سی پی یو رو

شهرام
از کجا مطمئن شیم کهاین بروزر ایمن هست؟ اطلاعات ما مثل پسورد دزدیده نمیشه؟!!

شما وقتی با مرورگر خودتون سایت ماین تحت وب رو باز میکنین یک علامت قفل سبز کنار صفحه میاد که نشون دهنده امن و ایمن بودن سایت.رمز اکانتی که شما بهش کانکت میشید هم در اختیار این برنامه قرار نمیگیریه و فقط یسری از اطلاعات کلیتون مثل نام و ای دی و این جور چیز هارو میتونه بخونه.اگرم منظورت پسورد هایی که سیو میکنین تو برنامه هستش باید بگم این برنامه از سروس کروم ساخته شده یعنی در اصل کرومی هست که افزونه ای از قبل روی ان ذخیره شده

morteza
شما لطف دارید با افزونه افزایش سرعت کریپتو تب
اما ملت رو خر فرض نکن انتهای شما رو کریپتو تبی که گذاشتی شماره زیر مجموعه گیری خودت
جوانها هوشیار باشید این هم یک تقلب دیگری است
مواظب باشید.

من هیچ وقت اعلام نکردم که این نسخه با نسخه اصلی فرق میکنه یا سرعت بیشتری داره. صداقت همیشه اصل کار من بوده. شما بد متوجه شدید چون من گفتم که این برنامه سرعتش بیشتر "نسبت به نسخه قبل که پلاگین بود" رو داره.توضیحات بنده ام برای گمراه کردن کاربران کهنه کار نیست بلکه برای هوشیار کردن دوستان تازه کاره. کاش قبل از توهین اندکی فکر کنیم...


نسبت به نسخه قبل که پلاگین بود)

منبع: mybitcoin.blog.ir

ایمان
واسه منم هنوز نارنجیه که

بله کلا تو دوسه تا اپدیت اخر دوباره به شکل نارنجی در اومده . روز های اول که کریپتوتب مرورگر خودشو اراعه داده بود لوگوش رو به رنگ سبز تغییر داد که این به معنای استفاده کمتر از سی پی یو و درامد بیشتر بود و چون بعد از مدتی نسخه های قبلی که سرعت کم داشتنو حذف کرد دیگه کلا لوگوش به حالت عادی برگشت

ایمان
من آخرین ورژن رو نصب کردم، ولی سرعت ماینینگم باز هم از 13H/s بالاتر نمیره. چه کار کنم.
املش تا 80 رفت بعد دوباره اومد پایین

شما سرعت سیستمون پایینه . افزایش سرعت ماین رو زمانی میفهمین که نسخه پلاگین کریپتوتب رو استفاده کنید که تقریبا داره منسوخ میشه.برسی کنید هنگام ماین برنامه یا بدافزاری سی پی یو شمارو در اختیار نگرفته باشه

رضا
بیت کویم هایی که تو مرورگر به دست اومده رو چطور میشه دریافت کرد؟
ما تو مرورگر فقط یه عدد داریم

روی withdrow کلیک کنید و btc address و مبلغ مورد نظرتونو وارد کنید . اگر اطلاعات کامل تری میخواهید ایمیلتون رو بذارید با شما تماس بگیرم

ناصر
من نصب کردم چرا اتفاقی نیفتاد ایکوین جدیدی اضافه نشد هموین ایکوین زرد خودم فعاله

اگرم نرم افزار رو دانلود کردید یعنی درسته . چون ما پست قبلی لینک دانلود ورژن قدیمی رو گذاشته بودیم رو اصلاح کردیم و هر دو پست لینک اخرین نسخه هستش

زهرا
سلامـ
ایا میشه با گوشی هم باهاش کار کرد ؟

بله میشه ولی خب سرعتش پایینه . بهتره که با مبایلتون برنامه رو اجرا کنین و بعد از ثبت نام از طریق زیرمجموعه گیری کسب در امد کنین وگرنه از طریق ماینیگ زیاد موفق ظاهر نمیشین

علی
تو سایتش بازم دانلود کردم نارنجیه

از لینک زیر اقدام به دانلود بفرمایید . یک برنامه دانلود میشه اون رو باید نصب کنید

لینک دانلود

و بعد از بازشدن برنامه بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید

Download CryptoTab Browser


البته این برنامه فکر نمیکنم نسخه سبزش برای اندروید اراعه شده باشه ولی قطعا برای بقیه سیستم عامل ها در دسترسه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در پناه حق